星期日, 3月 08, 2009

鞭屍中

我係咪用左太多時間發現自己的論文其實好無聊?
搞左三年,勉強令到自己覺得題目好重要
工作了兩星期就幾乎全軍覆沒了
好似做左三年傻仔,食左三年迷幻藥
中間發生的蠢事突然間變得非常真實

雖然沒有想過可以成為一個好學生
但總不會想做柒的吧

僱員在勞動市場真的可以很脆弱
可能我只是不甘心在書中發生的事情在現實為何沒有發生

現在幾乎要找個洞鑽進去

4 則留言:

匿名 說...

應該只是現實社會太柒...
理論呢... 可能只是暗示現實的另一個可能..
係可能... 實唔實現到...
要睇造化..

Ying 說...

咁好歹我地都自稱係social science...
造化是不可以寫進去的

匿名 說...

:)嘩. 你又知我又係 social science 既?! 不過現實係自己控制唔黎... 係真的. 多讀書... 除左令自己對現實以外的世界有幻想外... 可能只能帶多了遺憾俾自己

ss_ter 說...

"可能我只是不甘心在書中發生的事情在現實為何沒有發生"

這個你早就知道吧, 只是親身經歷後感覺較強吧。放心,神經很快會被磨鈍。