星期六, 1月 10, 2009

偶爾失控

除了碟評之外,最近好像沒有任何寫作的衝動。這可能要歸咎於論文寫得太悶(來去得果幾個句型)、咖啡喝太多(原理同食煙會導致陽萎差唔多)、外出時間太少(雖然真係慳唔少)、朋友聯絡太少……卦。

都係懶o者其實。扑真係需要苦心經營的,唔怪之得做唔到人氣博客啦。

老細,如果你有看的話(我希望是沒有啦),其實我仲未放棄「一月頭」的死線!雖然搞左成個月,都係得八頁紙,都算有血有淚啦係咪先!

2 則留言:

Rick Mak 說...

放棄希望,努力工作。

May 說...

如果martin有看我的blog我一定公開佢然後用英文寫!我好掛念他啊!

我回來了,快多出去一起做野,中大圖書館 or USC